Vi inviterer alle småspeidere i Flokken til en koselig og stemningsfull juleavslutning på Ørnhaug!
Dette blir et møte fylt med god mat, lek og tilbakeblikk på alt det kjekke vi har opplevd gjennom speideråret.
⭐ Program for kvelden
• vi lager pinnebrød og steker lapper- spiser gode og mette rundt bålet.
• Bilde- og filmkavalkade – vi ser tilbake på høydepunktene fra året: turer, møter, og alt det gøy vi har gjort sammen.
• Lek og moro – selvfølgelig blir det noen julete leker og aktiviteter som alle kan være med på.
• Merkeutdeling – speiderne får utdelt merker de har jobbet for gjennom høsten.
🎅 Kle deg gjerne i nisselue!
For å gjøre stemningen ekstra julete håper vi alle som vil kan ta på nisselue eller annen koselig julepynt.